|
Post by Hill2button on Mar 7, 2007 20:39:14 GMT 1
euhm, de rf server is pasword protected... Er is een testrace gepland. Ze zijn met 2 voorlopig. Chris, je hebt een pm.
|
|
|
Post by Arpé on Mar 7, 2007 20:42:12 GMT 1
Thx Werner Maar als ze een race doen wil ik ze niet storen. k'zal wel een beetje ofline trainen dan Normaal ging willy nog online komen om teamspek te proberen, maar ik vrees dat de tandarts wat te veel heeft weggenomen en dat hij buiten strijd is.... lol
|
|
|
Post by Buchinski on Mar 7, 2007 21:11:45 GMT 1
Neenee.. tandarts heeft een verkeerde planning gemaakt, het is nu voor morgenavond maar andere stuff is er effe tussen gekomen.... Ik ga wel effe kijken nu en straks.
Btw, die teamspeak is simpel : ik heb nog de Elite server geconfigureerd staan, ik moet daar enkel een kanaal voor onze ploeg bij maken en klaar is kees, ook Pedro en Jan hebben die server nog ingesteld staan. Moest jij die nu ook nog hebben staan dan zijn al onze problemen in 10 seconden opgelost.
|
|
|
Post by Arpé on Mar 7, 2007 21:19:07 GMT 1
Neenee.. tandarts heeft een verkeerde planning gemaakt, het is nu voor morgenavond maar andere stuff is er effe tussen gekomen.... Ik ga wel effe kijken nu en straks. Btw, die teamspeak is simpel : ik heb nog de Elite server geconfigureerd staan, ik moet daar enkel een kanaal voor onze ploeg bij maken en klaar is kees, ook Pedro en Jan hebben die server nog ingesteld staan. Moest jij die nu ook nog hebben staan dan zijn al onze problemen in 10 seconden opgelost. ik ben nu op TS
|
|
|
Post by Arpé on Mar 7, 2007 22:20:27 GMT 1
M'n eerste rondjes op Toban met de Corvette zitten er op. Met de soft banden kan ik een 1.29 doen in het donker. Het gaat niet simpel worden. Komt er nog eens bij dat het kouder is 's nachts en dat de banden dus niet serieus opwarmen. Hier is m'n 1e Vette setup, naft voor 5 rondes en soft slicks: core-team.org/coreteam/Petrol/Endurance_Vette_Toban.rarGebruik dus weer de endurance gearbox upgrade! Ik heb offline een korte race tegen de AI gereden en heb opgemerkt dat de band LV na +/-10 ronden serieus warm wordt. Ook heb ik een beetje last van onderstuur (wegschuiven van de voorkant). Voor de rest lijkt me dit een prima setup waardoor ik nu 1.34 kan halen. Zou de 6e versnelling ook niet beter wat langer zijn? Op het einde van het rechte stuk komt ik net tot tegen het rood. Of kan de motor daar redelijk goed tegen?
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 7, 2007 22:26:32 GMT 1
Je rijdt best in elke versnelling tot tegen het rood voor je schakelt.
Reed je overdag? De race is volledig 's nachts, dan is het een pak kouder waardoor de banden minder warm worden. (té warm is 100 +)
|
|
|
Post by Arpé on Mar 7, 2007 22:28:05 GMT 1
Het was 's nachts en LV zag em rood en 96°
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 7, 2007 22:42:03 GMT 1
Het was 's nachts en LV zag em rood en 96° Dat valt nog mee, maar toch iets om in het oog te houden. Voor de rest vind ik het circuit maar niets voor een GT wagen, maar bon.
|
|
|
Post by Petrol on Mar 7, 2007 22:53:45 GMT 1
Ik had erbij gezet dat het soft banden waren, omdat we voor de race net als vorige keer waarschijnlijk mediums gebruiken. Die gaan langer mee en worden minder warm. Ook de benzine van die setup is niet afgesteld op de race natuurlijk, dat moet nog gedaan worden. Maar ik heb er nog geen tijd voor gehad. Net aan de redline komen is goed, je mag er zelfs iets over gaan. De lampjes beginnen al te branden op een paar honderd toeren voor het maximum, en dat maximum is relatief gezien je het met de setup zelf kan instellen.
|
|
|
Post by Arpé on Mar 7, 2007 22:57:44 GMT 1
Okido
|
|
|
Post by Petrol on Mar 8, 2007 18:41:34 GMT 1
Hier is wat testrace info, ik post het hier omdat er problemen zijn, zie tekst: Gentlemen Team Captains,
We are sorry about the site/forum problems that have struck us. There seems to be an unexpected upgrade/maintenance action going on. Main thing is that the race server is functioning. Hopefully the webserver will be online soon. In the mean time we will communicate directly with the team captains through email. We assume you'll inform your team members.
--------------------------------------------------------------------------------
A new mod version (v15) and skin pack (v08) have been released. Both can be downloaded at public.box.net/rfactor
--------------------------------------------------------------------------------
Wednesday 7 March and Friday 9 March we'll have test events.
All times are GMT 18:00 Start of training. 19:30 Qualification. 19.45 Warm-up. 20:00 Test race (1 hour). 21:00 Post test chat on IRC channel rfactor.org.
Password to join the server will be [gilles] (without the brackets). At wednesday's race all cars will be allowed (also the non custom cars). Friday however we'll accept custom cars only.
Further comments: 1) Driver names We need all participants to use in-game drivernames that are exactly the same as those in the line-up published by the team captain. The script that allocates the weight penalties requires it. It is the team captains responsibility to make sure we have the correct names. Please use the line-up topic at the forum or (in case the server is still dead) mail us. 2)Weight penalties GT: GRC Go: 40 kg SFH VROC: 30 kg GRC San: 20 kg
N-GT: FMB: 20 kg GRC Ichi: 15 kg WRR: 10 kg
G3: As long is only one participant we think it is rather useless to use weight penalties.
3) Cutting At all times at least two wheels must be on either curb or asphalt.
|
|
|
Post by Petrol on Mar 8, 2007 18:44:45 GMT 1
Vrijdag ga ik proberen meerijden, met de setup die ik hier gezet had. Maar dan met medium banden en volle tank. Normaal zouden het voor deze 4u race weer 5 stints van een drie kwartier moeten worden.
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 8, 2007 21:20:06 GMT 1
Wa specs hebt ge Chris ? Processor, geheugen, videokaart AMD Athlon 64 3200+, 1GB RAM, gamecard Nvidia GeForce FX5500 Beeldscherm Medion MD 30399PJ (12ms) en instelling voor rF DX7, 1152x864 16 bit 60Hz terwijl desktop op 1280x1024 staat. Staat rF op full screen? Als je LCD 1280 als native heeft dan moet je rF ook op die resolutie zetten. Dat trekt toch op niks? Uw PC is op zich snel genoeg, maar die FX5500 wss niet. Heb je de omega drivers al getest?
|
|
|
Post by Petrol on Mar 8, 2007 23:26:01 GMT 1
Een nieuwe setup, zelfde link: core-team.org/coreteam/Petrol/Endurance_Vette_Toban.rar95 liter en medium banden, daar kan ik nu een 1.28.9 mee doen 's nachts. Met die setup ga ik vrijdagavond de testrace meerijden. Dan zal ik ook zien hoe lang ik daarmee kan rijden. Als je een beetje drift dan worden de achterbanden wat warmer.
|
|
|
Post by Arpé on Mar 8, 2007 23:26:18 GMT 1
AMD Athlon 64 3200+, 1GB RAM, gamecard Nvidia GeForce FX5500 Beeldscherm Medion MD 30399PJ (12ms) en instelling voor rF DX7, 1152x864 16 bit 60Hz terwijl desktop op 1280x1024 staat. Staat rF op full screen? Als je LCD 1280 als native heeft dan moet je rF ook op die resolutie zetten. Dat trekt toch op niks? Uw PC is op zich snel genoeg, maar die FX5500 wss niet. Heb je de omega drivers al getest? Met de omega drivers heb ik nog meer last. Dan is em helemaal traag en haal ik nog geen 40fps....
|
|