|
Post by Knarf on Feb 5, 2007 22:13:11 GMT 1
server is al heel de avond online hoor Nolle. Was juist een tijdje niet meer in zicht in Koerskast zag ik (omdat dat spul van ISI hem weer eens niet doorgaf) maar ingame kunt ge hem dan nog wel joinen. Soms moet ge ingame wel eens refreshen zodat ge em in beeld krijgt want die ingame browser laat niet alle servers zien.
Ivm die 2 circuits: dat wist ik niet. Ik rij altijd online en als ge ne server joined pakt hij automatisch het correcte circuit.
|
|
|
Post by Nolle on Feb 5, 2007 22:34:55 GMT 1
server is al heel de avond online hoor Nolle. Was juist een tijdje niet meer in zicht in Koerskast zag ik (omdat dat spul van ISI hem weer eens niet doorgaf) maar ingame kunt ge hem dan nog wel joinen. Soms moet ge ingame wel eens refreshen zodat ge em in beeld krijgt want die ingame browser laat niet alle servers zien. Ivm die 2 circuits: dat wist ik niet. Ik rij altijd online en als ge ne server joined pakt hij automatisch het correcte circuit. ondertussen ook opgemerkt , is nu weer te zien in Koerskast , ik zag hem ook niet ingame maar wist dat niet van dat refreshen....
|
|
RedC
Rookie VRL'er
Chris Goeman
|
Post by RedC on Feb 6, 2007 9:50:31 GMT 1
Toch weer helemaal iets anders dan het vorige circuit...
|
|
|
Post by sequel on Feb 7, 2007 16:12:41 GMT 1
Tof circuit! Al goe dat er veel gras is!
|
|
|
Post by jansongpl on Feb 7, 2007 18:47:19 GMT 1
Tof circuit! Al goe dat er veel gras is! Goed ! Dan heb ik nog iets te doen als ik weer van de baan geraak. ;D
|
|
|
Post by Petrol on Feb 7, 2007 22:30:20 GMT 1
Vanavond heb ik de combinatie eens getest. Donington is één van mijn favorieten. Ik gebruik die dikwijls om physics te testen maar dat is meestal mat jaren '70 of '80 auto's. Met zo'n harde moderne Porsche valt het op hoe hobbelig die baan is en hoe hard die curbs zijn. Ondanks een zachtere setup ben ik dus al dikwijls gespind. ;D
|
|
|
Post by sequel on Feb 7, 2007 22:31:13 GMT 1
Tof circuit! Al goe dat er veel gras is! Goed ! Dan heb ik nog iets te doen als ik weer van de baan geraak. ;D Wacht dan nog maar een week, zodat het terug wat langer staat! ;D
|
|
RedC
Rookie VRL'er
Chris Goeman
|
Post by RedC on Feb 8, 2007 8:36:01 GMT 1
Goed ! Dan heb ik nog iets te doen als ik weer van de baan geraak. ;D Wacht dan nog maar een week, zodat het terug wat langer staat! ;D Zoda gij 't weer kunt afrijden zeker? ;D
|
|
|
Post by Nolle on Feb 8, 2007 9:24:27 GMT 1
Vanavond heb ik de combinatie eens getest. Donington is één van mijn favorieten. Ik gebruik die dikwijls om physics te testen maar dat is meestal mat jaren '70 of '80 auto's. Met zo'n harde moderne Porsche valt het op hoe hobbelig die baan is en hoe hard die curbs zijn. Ondanks een zachtere setup ben ik dus al dikwijls gespind. ;D al een setup beschikbaar Peter ( of van de anderen ) ?
|
|
RedC
Rookie VRL'er
Chris Goeman
|
Post by RedC on Feb 8, 2007 9:53:45 GMT 1
Ik rij met de standaard setup voor de moment
|
|
|
Post by Nolle on Feb 9, 2007 21:57:42 GMT 1
is er een verschil tussen de verschillende teams i.v.m met de wagen ( rijgedrag,prestaties,motorisch,ophanging enz ) of is het puur grafisch ? t'is maar dat er redelijk veel rijden met het "Herberth" team en "Schlatter" team.....
|
|
|
Post by jansongpl on Feb 9, 2007 22:03:25 GMT 1
heb mij dat zondag ook afgevraagd !
|
|
|
Post by Petrol on Feb 9, 2007 22:27:19 GMT 1
Die zijn 100% identiek. Er waren inderdaad een paar dezelfde skins bij vorige week, niet altijd makkelijk voor de herkenbaarheid als je de namen boven de wagens (tab toets) afzet.
|
|