|
Post by Buchinski on May 31, 2006 21:54:54 GMT 1
Een overrompeling van rFactor mods die de afgelopen tijd gereleased zijn....
Veruit de interessantste zijn version updates voor Nippon Mod, Legend Cars en MX5-Cup
Nieuw zijn VW GTI Mod, VW Lupo Mod en BMW Cup Mod .... allen redelijk leutig om rond te karren ... o.a. op de Ring :-) -probeer de BMW Mod eens op de ring
Verder nog een karrevracht aan Porsche Cup add ons zoals de McGregor Porsches, de Britse, Franse en Aziatische Porsches ....
Wie eens wat anders wil : er bestaat een vreemdsoortige Buggy-Mod
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 1, 2006 7:18:35 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 1, 2006 8:51:51 GMT 1
Ik moet dringend nog eens rF starten zo te zien, de Lupo's en de Megane's schijnen goed te zijn. Interessante site Donny.
|
|
|
Post by Knarf on Jun 1, 2006 9:08:44 GMT 1
De protoracer vind ik ook heel leuk... En de McLarenF1 ook wel
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 2, 2006 8:32:16 GMT 1
Als ek mij niet vergis is deze nog maar een maand ofzo "on air", was echt wel nood aan in rF-modcircuit. Beetje structuur en overzicht
|
|
|
Post by Buchinski on Jul 13, 2006 17:24:24 GMT 1
|
|
|
Post by Petrol on Jul 13, 2006 19:33:24 GMT 1
Eh, mijn Gordinikes in rF? Wist ik niks van, mercie. Dat is wel leuk maar daar had hij mij toch even voor kunnen verwittigen. En welke banden physics heeft hij dan genomen, in GTL gebruikte ik die van GTL zelf, waarschijnlijk is dat dan iets wat ik voor GTR gemaakt had maar dat is dan al wel achterhaald. Ge geeft een hand en ze nemen een arm..
|
|
|
Post by Knarf on Jul 13, 2006 19:38:04 GMT 1
In ieder geval nog ne 4sterren mod meer We gaan binnenkort niet meer weten wat te kiezen.
|
|
|
Post by Petrol on Jul 13, 2006 22:00:51 GMT 1
De physics van die R8 banden komen zeker niet van mij, ik wil iets dat meer lijkt op hoge smalle bias ply bandjes ipv moderne slicks die wobbelig zijn gemaakt. De damage en al heeft ook wat aandacht nodig blijkbaar. 'k zal eens een updeetje maken.
|
|
|
Post by Buchinski on Jul 13, 2006 22:28:10 GMT 1
De physics van die R8 banden komen zeker niet van mij, ik wil iets dat meer lijkt op hoge smalle bias ply bandjes ipv moderne slicks die wobbelig zijn gemaakt. De damage en al heeft ook wat aandacht nodig blijkbaar. 'k zal eens een updeetje maken. Nice! Heb er straks wat mee gereden op Magny Cours en viel mij inderdaad op dat die dingen tonnen grip hebben en overschot aan power. Btw, hadden die dingetjes 5 versnellingen? Lijkt mij wat onwaarschijnlijk voor zulk oud model?
|
|
|
Post by Petrol on Jul 15, 2006 14:10:36 GMT 1
De Gordini versie van de R8 had effectief 5 versnellingen. Ik heb de physics wat aangepast, vooral de banden. En ook de damage gecorrigeerd. Hier is de link, gewoon de oude files overwriten: core-team.org/coreteam/Petrol/R8Gordini_rF_update.rarDe AI die heb ik niet getest, maar als al de rest goed bevonden is stuur ik het op naar die Fransman. Aan de graphics is er ook niks veranderd, nog altijd even lelijk.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 15, 2006 16:34:07 GMT 1
De Gordini versie van de R8 had effectief 5 versnellingen. Ik heb de physics wat aangepast, vooral de banden. En ook de damage gecorrigeerd. Hier is de link, gewoon de oude files overwriten: core-team.org/coreteam/Petrol/R8Gordini_rF_update.rarDe AI die heb ik niet getest, maar als al de rest goed bevonden is stuur ik het op naar die Fransman. Aan de graphics is er ook niks veranderd, nog altijd even lelijk. Knap, hij is nu zelfs leuk om te rijden!
|
|
|
Post by Buchinski on Jul 17, 2006 19:33:34 GMT 1
Een goede verbetering Peter... veel meer tossing and waving...cool
De AI lijken deftig al hebben ze de tendens om hun rempunten te missn en je dan eraf te botsen.
|
|
|
Post by Petrol on Jul 18, 2006 16:40:15 GMT 1
Wel, dit weekend had ik blijkbaar een pm gekregen over de toelating om deze mod te releasen voor rF. En de files die al online stonden waren blijkbaar een beta die iemand argeloos geupload had. Dankzij Willy had ik dus al een update klaar en nu zijn de Gordini's effectief gereleased. Grafisch gezien geven ze aan rF niet bepaald een toegevoegde waarde maar door hun enorm hoge snelheid hebt ge toch geen tijd om daar aan te denken. forum.rscnet.org/showthread.php?t=260584
|
|
|
Post by Buchinski on Feb 17, 2007 0:34:33 GMT 1
|
|