|
Post by Knarf on Mar 27, 2006 18:30:51 GMT 1
Zoals sommigen misschien weten en sommigen niet rijdt er bij rFactor.org ene rond die een zaak heeft die race-porsches en speciale street-legal-porsches ontwikkelt. Die mens is zo onder de indruk van simracing dat ze nu op zijn fabriek een simrace frame zijn aan het ontwikkelen wat blijkbaar oa via rFactor.org verkocht gaat worden : www.rfactor.org/site/index.php?option=com_content&task=view&id=59&Itemid=2En dit is één van zijn zelfgemaakte auto's (en zijn eigen auto waarmee hij rondbolt):
|
|
|
Post by WBuchinski on Mar 27, 2006 21:49:53 GMT 1
Ja hallo...geen wonder dat ik daar op mijn doos krijg bij die kerels ;D
Die hebben the real stuff om te oefenen!
|
|
|
Post by Petrol on Mar 27, 2006 22:30:01 GMT 1
Stay tuned.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Mar 27, 2006 23:28:48 GMT 1
Dat frame ziet er wel mooi uit. En qua prijs met een 200 EUR onklopbaar.
Timo
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 29, 2006 8:34:33 GMT 1
Voor de geïnteresseerden: die Porsche heeft 720 pk...
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Mar 29, 2006 9:18:11 GMT 1
Voor de geïnteresseerden: die Porsche heeft 720 pk... Alleen spijtig dat ze hem zo lelijk gemaakt hebben, naar mijn mening alleszins. Een Porsche tunen, het blijft toch wat weg hebben van heiligschennis, IMO. Timo
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 29, 2006 10:30:28 GMT 1
Voor de geïnteresseerden: die Porsche heeft 720 pk... Alleen spijtig dat ze hem zo lelijk gemaakt hebben, naar mijn mening alleszins. Een Porsche tunen, het blijft toch wat weg hebben van heiligschennis, IMO. Timo Imo niet ;D
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 29, 2006 12:35:18 GMT 1
Idd Timo, niets boven een wit-rode GT3RS. T'is mossel noch vis, een johnnytuning voor rijkeluizen, half Enzo, half 911 GT1. Het zal wel goed vooruitgaan, maar t'is iets teveel blingbling naar mijn goesting... Dat interieur jong, smakeloos, en met 720 pk onder mijn voeten heb ik iets anders te doen dan dvd's bekijken of PS2 te spelen...
|
|
|
Post by jansongpl on Mar 29, 2006 15:44:19 GMT 1
Idd Timo, niets boven een wit-rode GT3RS. T'is mossel noch vis, een johnnytuning voor rijkeluizen, half Enzo, half 911 GT1. Het zal wel goed vooruitgaan, maar t'is iets teveel blingbling naar mijn goesting... Dat interieur jong, smakeloos, en met 720 pk onder mijn voeten heb ik iets anders te doen dan dvd's bekijken of PS2 te spelen... PIMP MY RIDE ! maar dan op zijn duits !!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 29, 2006 16:48:26 GMT 1
Heeft er iemand een fotoke van dat raceframe want blijkbaar hebben ze het verwijderd op de rfactor site :/
Wim
|
|
|
Post by Petrol on Mar 29, 2006 17:22:33 GMT 1
Die blingbling is ook niet echt iets voor mij, "reduce to the max", is meer mijn ding. Maar als ge het hele artikel leest dan weet ge dat Patritti ook met andere zaken bezig is, o.a. ondersteuning van raceteams, en veel puurder dan een racewagen kunt ge toch niet gaan? Let ook op deze zin over dat frame: "We will provide a special discount for rFactor.org". Ik vraag me wel af hoeveel zoiets gaat kosten qua opsturen, en dan nog douane gedoe erbij.. goed dat de dollar laag staat. De foto van het frame is weggehaald omdat het een prototype was, hier vind ge een 3D schets: www.rfactor.org/site/index.php?option=com_simpleboard&func=view&catid=2&id=953#953Zoals ge uit het interview kunt opmaken is dit niet het laatse wat je van Patritti zult horen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 29, 2006 18:08:29 GMT 1
thanks Peter...
No offence, maar ik hoop dat zijn producten er beter gaan uitzien als zijn Porsche ;-)
Wim
|
|
|
Post by Knarf on Mar 29, 2006 18:59:08 GMT 1
Alé nu, diene auto is toch prachtig (op het interieur na want da is idd sfeer/kleurloos. Maar extern vind ik die toch prachtig. Veel bling bling (chromé, buislampen, stickers, ...) zie ik daar niet aan. Ik vind dat gewoon mooi uitgebouwd zonder er ne kermis auto van te maken. Als Porsche em zelf zo had uitgebracht vonden velen hem denk ik wel prachtig, maar sommigen hebben iets tegen tunen
|
|
|
Post by jansongpl on Mar 29, 2006 19:36:44 GMT 1
Die gaten en de vorm van het kofferdeksel vind ik er teveel aan . Wel een schoan poepke !! pfiet pfieeeet !
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 29, 2006 19:45:55 GMT 1
Ik zie in die wagen: de voorbumper van een Ferrari Enzo, de motorkap van een Ford GT en de achterkant van een Noble M12GTO. De gustibus et coloribus enz. enz. maar dit is niet echt mijn smaak vrees ik... Geen bling bling? Al eens op die mens zijne website gekeken? Waarom heeft hij blauwe neons onder zijn achterplak zitten? ;P www.patritti.com/picture.asp?patritti=30Nog zo iets waar mij haren van komen rechtstaan www.patritti.com/picture.asp?patritti=127Voor mij had die wagen veel indrukwekkender geweest als hij het vermogen zou hebben zoals hij dat nu heeft zonder de externe modificaties. In Top Gear hekelen ze voortdurend de luiheid van de Porsche designers. Als ik dit zie denk ik bij mezelf: laat die mannen bij Porsche maar gerust doen, je ziet wat ervan komt door hier de motorkap wat bij te werken, daar bumperkes te vervangen en wielkasten wat bij te plooien ... Wim
|
|