|
Post by TimoVermeersch on Jan 11, 2006 11:59:39 GMT 1
Op RSC staat een thread waarin Gjon hemzelve een link zet naar de 1.070-update: forum.rscnet.org/showthread.php?t=239400Wat lager in dezelfde thread (post 26) staat een link naar een gewone download (gehost door Tim McArthur.) Op de site van rFactor (www.rFactor.net) is evenwel nog nergens sprake van een download voor de update. Wil dat zeggen dat die link op RSC niet officieel is? Maar het is dan wel van Gjon hemzelve? Voor simpele pippo's als mijzelve begint het nu verwarrend te worden. Timo
|
|
|
Post by Petrol on Jan 11, 2006 13:33:13 GMT 1
Inderdaad, dat is wel raar, maar Gjon en ISI_Jeremy zijn alletwee van ISI dus zal het wel goed zijn. Er staat ook niks bij over beta of testen dus heb ik het gedownload. quote van Gjon: "The non bit torrent sites are being put together right now. I should have something ready by tomorrow."
|
|
|
Post by Knarf on Jan 11, 2006 18:52:29 GMT 1
Ik heb die torrent afgehaald en die werkt in ieder geval.
Vindt het wel min of meer spijtig dat rF3 een onderdeel is van de OW klasse. Op die manier kan je niet van te voren zien met wat voor wagens ze nu eigenlijk zijn aan het rijden op die server (omdat er Open Wheel Championship staat... Bij de F3 mod zag je dadelijk daar zijn ze F3's aan het rijden).
Voor de rest zag ik vrij veel nieuwe knopjes :-) Heb wel maar 5 minuten gekeken.
|
|
|
Post by Piet Debelder on Jan 11, 2006 19:07:23 GMT 1
Alles is 100% legit, niet ongerust zijn. Dat de F3's nu geïncorporeerd zijn als rF3 in de OW Challenge is een erkenning door ISI van Laurent's talent. De "echte" F3 skins zijn nu beschikbaar bij de maker zelf: www.stylelo.comDe meesten weten dit waarschijnlijk wel, maar Laurent heeft tesamen met een F3 ingenieur gewerkt aan deze ultieme versie van de F3 mod.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 11, 2006 19:56:08 GMT 1
Vindt het wel min of meer spijtig dat rF3 een onderdeel is van de OW klasse. Op die manier kan je niet van te voren zien met wat voor wagens ze nu eigenlijk zijn aan het rijden op die server (omdat er Open Wheel Championship staat... Bij de F3 mod zag je dadelijk daar zijn ze F3's aan het rijden). Die echte F3 2.0 (met de echte skins bedoel ik dan - zie post hierboven) is nog altijd een aparte series hoor, dus dat is geen probleem denk ik .
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 11, 2006 21:49:29 GMT 1
Doni wil ni meer Magny-Cours enzo wel... Vreemd.
|
|
|
Post by Knarf on Jan 11, 2006 22:59:53 GMT 1
Doni wil ni meer Magny-Cours enzo wel... Vreemd. Hier hetzelfde... CTD bij het laden van het circuit. Ma die PCC patch van die kerels was ook om die 1.070 compatible te maken. Mss zijn er dingen in dat circuit die niet 1.070 zijn.
|
|
|
Post by Petrol on Jan 11, 2006 23:32:50 GMT 1
Ja, ik had daar iets van opgevangen, en dat zal wel te verhelpen zijn. Probleem is alleen dat die updates niet op RSC en zo zullen verschijnen. ;D
|
|
|
Post by arnold on Jan 11, 2006 23:51:20 GMT 1
Peter , ben ik dan beter af met te wachten om die update te installeren ? v rgr,
|
|
|
Post by Petrol on Jan 12, 2006 0:35:10 GMT 1
Als ge alleen maar offline rijdt dan kunt ge evengoed wachten ja. Spa werkt gelukkig nog.
|
|
|
Post by Knarf on Jan 12, 2006 9:08:05 GMT 1
Ja, ik had daar iets van opgevangen, en dat zal wel te verhelpen zijn. Probleem is alleen dat die updates niet op RSC en zo zullen verschijnen. ;D Gelukkig hebben wij ook toegang tot vrl.simracing
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jan 12, 2006 10:44:12 GMT 1
Probeer Doni eens met schadows op off. Zou dan wel kunnen werken.
Lime Rock had een gelijkaardig probleem met de 1.040-patch maar met shadows op off draaide dat wel.
Cheers,
Timo
|
|
|
Post by Petrol on Jan 12, 2006 12:36:23 GMT 1
|
|
|
Post by Petrol on Jan 12, 2006 13:21:27 GMT 1
Da was ni moeilijk, ik had GTR Donington, GTR Barcelona en Silverstone, hier zijn de fixes, nu gewoon uw .scn file vervangen: http://Dit zou ook geen online mismatches mogen veroorzaken maar ik heb het niet getest. edit: na een week of zo haal ik die link hier terug weg.
|
|
|
Post by arnold on Jan 24, 2006 8:49:51 GMT 1
ik krijg volgende foutmelding als ik BRNO wil laden:
Gmotor2 error error loading mesh file track01.gmt tot memory
iemand enig idee ?
vr gr,
|
|