|
Post by Knarf on Dec 17, 2003 18:44:19 GMT 1
De allereerste sim van Papy (volgens mij toch) Ik heb hem jaren gespeeld. Prachtig spel zeker in die tijd. Met echte gele vlag situaties, computerwagens die crashten, motorproblemen hadden enz... Mega veel afstellingen voor die tijd (vleugels, naft, hardheid veren, versnellingratio's enz...) Hier te downen : users.pandora.be/riptor/INDY500.zipIk denk wel dat ge ne abandonware downloader ofzo nodig hebt op een snelle pc want anders draait het heel traag. Over Indianapolis gesproken... Zou het misschien geen goed idee zijn van in de vrl 1 oval-track tussen al de gewone tracks in te lassen (voor volgend seizoen ofzo dan hé). have fun wa uitleg over het spel -> members.fortunecity.com/pboard/indy500.htmNe hint : Turbo druk verandert ge door cijferkes 1 tot 9 te drukken op uw keyboard... Op 9 moet ge wel zien da ge uwe motor nie opblaast
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 17, 2003 20:31:54 GMT 1
we hebben dat ne keer gedaan , ik denk dat het in het eerste testseizoen was. nen ovaal met die f1 wagen is géén zever. die wagens zijn der gewoon nie voor gemaakt. Ik vind het trouwens maar niets , een ovaal rijden zonder te kunnen pitten. Als ge persé een ovaalke wil rijden , kunnen misschien ne keer overwegen om ne keer nascar te rijden he in onze league. Da is gewoon bééééééére .
|
|
|
Post by Knarf on Dec 17, 2003 21:06:45 GMT 1
Als ge persé een ovaalke wil rijden , kunnen misschien ne keer overwegen om ne keer nascar te rijden he in onze league. Da is gewoon bééééééére . Als ik da geluid eens op orde kreeg in n2003 Ga morgen ofzo eens wa prutsen met men muse zien wa die doet. Heb in gpl nooit nen oval gereden was maar gewoon een voorstel in het wilde weg
|
|
|
Post by bosje on Dec 17, 2003 21:23:06 GMT 1
Corrupte files hier...
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 17, 2003 22:23:34 GMT 1
Zalig! indy 500, ik heb da spel ooit gespeeld op mijn eerste pc. Toen was indy 500 al antiek, want ik heb mijn eerst pc gekocht voor GP2 (een pentium 90). Daarvoor speelde ik op een Amiga 500. Ongelofelijk hoeveel uren ik gespeeld heb met zo'n oud spel terwijl GP2 er al was. Ik denk dat ik het hier ook nog ergens op een diskette of 2 heb liggen. Over die ovals: we hebben inderdaad eens op Indianapolis gereden. Ik vond het nog leuker dan Tom het vond blijkbaar, maar je moet een goede setup hebben. Het is iets wat vroeger ook min of meer gebeurde: enigzins omgebouwde F1's gebruiken om de Indy 500 te rijden, dus t'is niet absurd. Wel zitten er nogal wat onvolmaaktheden in: spin 1 keer en je mag resetten, want je banden krijgen zó warm door die spin dat je geen bocht meer doorkomt, en erg spannend is het niet. Veel inhalen gebeurt er niet want er worden geen pistops gemaakt en je hebt meer dan 1 ronde om te qualificeren. De beste start dus vooraan, en als die gewoon zijn lijn houd finisht die daar ook. Dan zouden we idd beter eens wa nascar races houden.
|
|
|
Post by Knarf on Dec 18, 2003 7:28:49 GMT 1
Blijkbaar is gpl niet echt geschikt voor ovals dus. En geen pitstops op een oval maakt het natuurlijk een heel pak minder goed, net als geen pace-car situaties. En kwali zou inderdaad 4 rondjes moeten zijn en daar het gemiddelde van. Bij papy hebben ze waarschijnlijk hun physics niet echt voorzien voor een oval track. In het echt zullen die wagens misschien ook redelijk omgebouwd zijn voor op ne oval te racen.
Corrupte files Bosje? Hier werkt het nochthans. Heb ondertussen abandon loader en vdm-sound geinstalleerd. Nu heb ik dus soundblaster geluid in indy500 maar het draait nog steeds zeer traag....
|
|