Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 13, 2003 13:24:20 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 13, 2003 13:41:33 GMT 1
Hey, bedankt Wim! da moet ik dan nie meer doen. Toen ik de titel van de toipic zag was ik al gaan kijken hoeveel Mb het was en waar ik het ging zetten.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 13, 2003 16:09:35 GMT 1
Hey, bedankt Wim! da moet ik dan nie meer doen. Toen ik de titel van de toipic zag was ik al gaan kijken hoeveel Mb het was en waar ik het ging zetten. Graag gedaan. Ik heb hier op't werk toch webspace die ik voor niks gebruik op het moment dus als je wil, kan ik ze daar wel beschikbaar maken. Ik kan het wel niet permitteren ze een half jaar te laten staan want dan gaat den admin hier toch iets beginnen doorhebben ;-) CU, Wim
|
|
|
Post by Knarf on Nov 13, 2003 17:55:14 GMT 1
Zou da toch nie doen zonder da uwe baas da weet ofzo zu want in de logging vinden die da toch terug.
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 13, 2003 18:01:16 GMT 1
Ge kunt ze nu dan evengoe laten staan.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 13, 2003 18:31:16 GMT 1
Zou da toch nie doen zonder da uwe baas da weet ofzo zu want in de logging vinden die da toch terug. 'k Werk hier op de servers soms met ettelijke files van 1-2 Gb groot, dus ik denk dat 1 file-ke van 50Mb er ook wel mee door kan. Als ik elke week de oude replay vervang met de nieuwe, gaat hij niks merken. Trouwens, als den admin ne file ".rpy" ziet staan, weet die toch van toeten nog blazen en als hij het al weet, speelt hij ook GPL dus gaat hij geinteresseerd die file zelf downloaden :-P CU guys
|
|
|
Post by Knarf on Nov 13, 2003 19:45:41 GMT 1
Mja als er files van GB's ofstaan gaan ze niet merken dat de traffic plots gestegen is nee en gaan ze ook niet in de logging kijken.
|
|