|
Post by Obi-Jan on Feb 6, 2003 0:52:05 GMT 1
Dat moge duidelijk zijn... Belgie stond reeds 423 tegen 300 voor, voor deze laatste race. ;D Dit gezegd zijnde... mijn prestatie deze avond was niet om over naar huis te schrijven. Jan. =----
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 6, 2003 10:04:05 GMT 1
Suggestie : zwier er Zandvoort (bij DSZ wordt daar ook al jaren elk seizoen op gereden) of Anderstorp uit.
En voor de verandering Nijvel i.p.v. Spa ('k weet het, een gewaagd voorstel en als ik een bombrief krijg, weet ik uit welke hoek die ongeveer komt) ?
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 6, 2003 11:02:27 GMT 1
Zandvoort is en droom van een baan als ge in het ritme kunt bljiven, een echte teef als ge u ritme kwijtgeraakt. Da's toch wel een baantje dat ik er zeker bij wil.
Spa is een full GP, dus ik denk dat alle rechte stukken wel welkom zullen zijn. Nijvel is me eerlijk gezegd niet zo bekend. Ik denk dat ik het ooit eens gereden heb, maar ik kan niet zeggen dat het een sterke indruk op me heeft achtergelaten.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 6, 2003 14:07:40 GMT 1
Volledig mee akkoord dat Nijvel (als circuit) niet zoveel voorstelt, maar altijd Spa... Zolder voor GPL stelt ook al helemaal niets voor. Keuze wordt wel erg beperkt natuurlijk.
Maar ja, als je er een full GP van maakt, verandert dat de zaak wel een beetje. Mosport heeft trouwens ook een leuk ritme hoor.
|
|
|
Post by Moerie on Feb 6, 2003 18:44:57 GMT 1
Ja, ik zou Mosport er zeker bijneme, 'k ben er juist op gewonnen met Ferrari bij de TVRL!!! éérste overwinning en 39 sec voorsprong op Siggy die 2e was! en da was m'n 1e race bij de TVRL Jammer Peter dat ik nie mee deed é, anders had ik gewonnen Nee Peter, proficiaat met uw éérste overwinning!! Da moe wel deugd doen verzeker. Jammer dat ik nog nie heb gewonnen in een officiele race
|
|