|
Post by arnold on Nov 1, 2003 10:46:55 GMT 1
Hallo,het is me nu pas opgevallen dat ik met de Ferrari enkel de lucht zie in de spiegels.ik heb eens als ultieme training een race gereden maar ik zie de aankomende wagens niet in mijn spiegels met als gevolg...... ik zie slechts sporadisch eens een stukje parcours en bij de aankomst zie ik enkel de bovenkant van de tribune en de vlaggen in mijn spiegels. is dit bij Jullie ook zo of is kunnen de spiegels afgesteld worden ?. indien van niet dan zal dit voor zondagavond problemen opleveren denk ik!. vr gr, Arnold.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 1, 2003 13:09:46 GMT 1
Heb ik nog nooit meegemaakt....Ik weet wel dat je het detail in je spiegels kunt instellen, maar ik veronderstel dat je dit op maximum hebt staan (anders zijn de graphics best crap imo). Was die test een online race ? Want dan moet je natuurlijk wel met bwpatch rijden...
|
|
|
Post by Knarf on Nov 1, 2003 13:21:54 GMT 1
Nooit probs gehad met die Ferrari spiegeltjes. Is het bij andere wagens ook zo ?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 1, 2003 22:15:54 GMT 1
Arnold, zou het kunnen dat u nog met de originele auto's rijdt ?
Ik herinner me nog dat ik me vroeger vaak afvroeg hoe men in hemelsnaam achteropkomend verkeer kon zien met de originele Ferrari. Die spiegels stonden niet echt goed afgesteld dacht ik toen. Nu rij ik met de GPLEA-Ferrari en heb ik er geen probleem meer mee.
Het is maar een gedacht hoor.
|
|
|
Post by arnold on Nov 2, 2003 18:25:50 GMT 1
bedankt aan allen, het was géén online race.ik ga checken of dit bij de andere auto's ook zo is. ik ga ook effen kijken waar ik die GPLEA-ferrari kan terugvinden. ik weet wel niet of ik nog op tijd zal klaar zijn met dit probleem,indien van niet dan zal ik maar best afhaken voor de race , kwestie van de rest niet te hinderen. succes aan allen !! arnold.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 2, 2003 21:50:07 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 3, 2003 1:23:19 GMT 1
Ik heb het probleem kunnen verhelpen bij Arnold. In u opties van u grafische kaart moet je in OpenGL instellingen 'bufferspiegelmodus' als blokoverdracht instellen in plaats van standaard.
|
|