Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 15, 2003 19:56:24 GMT 1
Goedeavond,
Kent iemand de url van de site waar de replays van de zomertrofee op staan ? Ik hoop al lang niet meer op de verslagen van de laatste races, maar had wel nog graag de replays gehad.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 15, 2003 23:31:37 GMT 1
Die staan normaal gezien op de VRL-FTP... 129.240.19.63 user: vege pass: dat moet je eens aan Tim vragen
|
|
|
Post by Obi-Jan on Oct 16, 2003 0:21:48 GMT 1
De replays van de summer trophy zijn op een enkel exemplaar na (denk dat Bugatti er nog op staat) afgeveegd.
Ik heb die hier wel ge-archiveerd op CD... als ge een copie wilt, mail me uw adres.
Jan. =---
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 16, 2003 23:57:51 GMT 1
Ik heb ze gewist van onze site, om ruimte te hebben op onze webspace, (ik kon er toch maximum maar 2 tot 3 laten staan) en zoals Jan zegt zijn er geen meer te vinden op de Vegeserver ftp. Als je wil kan ik wel de laatste 3 races tijdelijk uploaden zodat je ze kan afhalen. Voor de nieuwe Winter Trophy gaan er jammergenoeg geen verslagen meer komen van mijn kant omdat het te veel werk is. Ik mocht er iedere keer een halve dag aan opofferen, en dat zie ik niet meer zitten. Er gaan enkel nog de replay analyser reports zijn, en de replay.
|
|
|
Post by bosje on Oct 17, 2003 16:20:04 GMT 1
Als je wilt kan ik ze online zetten. Gewoon tekst en foto's geven, zal't wel schoon op een pagina zetten. Moet geen probleem zijn voor iemand met 6 websites.
|
|