Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 28, 2007 17:39:29 GMT 1
Ik vond het maar niks. Overdreven populistisch.
Die safety car die zonder reden de baan op komt. (vermoedelijk omwille van het hoge saaiheidsniveau omdat heel het veld al uit elkaar lag)
Maar goed dat Bourdais gewonnen heeft, een toptalent mét overschot van verstand.
Champ car, kom maar terug naar Europa, dan wel op een fatsoenlijk circuit.
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 28, 2007 18:44:22 GMT 1
Omg... Gewoon gelijk geven zoals bij vrouwen.
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 28, 2007 18:53:04 GMT 1
Iemand die echt hard lijkt op Graham Rahal maar het niet is? ;D Damn, hij leek er nochthans sterk op. Spijtig dat je hem niet bent gaan aanspreken. ;D
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 28, 2007 19:45:38 GMT 1
Iemand die echt hard lijkt op Graham Rahal maar het niet is? ;D Damn, hij leek er nochthans sterk op. Spijtig dat je hem niet bent gaan aanspreken. ;D Hey Graham, can I have a picture please? LOL ;D
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 28, 2007 20:13:30 GMT 1
Hey Graham, can I have a picture please? LOL ;D Dees is volgens mij den echte, ik kwam die zaterdag tegen in de paddock en die was een interview aan het geven. Dacht van, tiens, ik ga die zijn fotooke eens nemen ....
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 28, 2007 21:04:11 GMT 1
De rest van mijn verzameling "rijders die ik in de paddock ben tegengekomen" : Doornbos (het was zelfs een kunst om die NIET tegen te komen) Jimmy Vasser (?) Legge Neel Jani Simon Pagenaud Kris Wouters Junqueira Bourdais Mijne Rahal (rechts) en Werner's Rahal (links) ;D Bachelart begint steeds meer op wijlen Guy Thijs te lijken Heyer Junior Peter Cox Jan Lammers Jos Menten Stefanie Boden
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Aug 28, 2007 21:10:28 GMT 1
1° Die Rahals zijn dan precies toch broers.
2° Die Neel Jani, is dat dezelfde van die site die vroeger super updates had voor GTR add-on circuits?
Timo
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 28, 2007 21:15:59 GMT 1
Dooorrnbos olé oléDe Nederlandse fans proberen de sfeer erin te brengen.
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 28, 2007 21:17:47 GMT 1
Euroboss, Klaas Zwart domineerde en blunderde vervolgens. In de laatste drie rondes deed hij een moedige poging de Ascari-Judd (4 liter!) zonder voorvleugel terug aan de leiding te brengen.
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 28, 2007 21:27:36 GMT 1
Close racing
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 28, 2007 22:07:01 GMT 1
Hey Graham, can I have a picture please? LOL ;D Dees is volgens mij den echte, ik kwam die zaterdag tegen in de paddock en die was een interview aan het geven. Dacht van, tiens, ik ga die zijn fotooke eens nemen .... Huch? Dit is Franck Perera (staat zelfs op zijn truitje) die denk'k 2de of 3de staat in de Formula Atlantic. Wie die andere bonenstaak is is me een raadsel. Maar Graham Rahal ziet er zo uit: www.autosport.be/show.image?id=14759&size=123&style=2
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 28, 2007 22:11:57 GMT 1
Wie is dit misschien? Ik dacht al dat ik zijn kop herkende, maar ik wist het niet zeker. Giacomo Ricci... net als Perera in de Formule Atlantic onderweg. Rijdt overigens voor Conquest Racing, vandaar dat ie hier naast Bachelart staat.
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 28, 2007 22:40:05 GMT 1
Geef toe, ze lijken op elkaar. Bovendien stonden ze id box van Newman/Haas... Btw, die kerel won vorig jaar het Italiaanse F3000 kampioenschap. ;D Uiteindelijk heb ik dus toch iemand belangrijk gefotografeerd.
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 28, 2007 22:49:57 GMT 1
Dees is volgens mij den echte, ik kwam die zaterdag tegen in de paddock en die was een interview aan het geven. Dacht van, tiens, ik ga die zijn fotooke eens nemen .... Huch? Dit is Franck Perera (staat zelfs op zijn truitje) die denk'k 2de of 3de staat in de Formula Atlantic. Wie die andere bonenstaak is is me een raadsel. Maar Graham Rahal ziet er zo uit: www.autosport.be/show.image?id=14759&size=123&style=2Allez... we hebben dan allemaal de bal misgeslagen. Perrera, reed die ook geen Megane Trophy de voorbije jaren? Ik had dat wel gezien op dat truitje maar ik geloof niet altijd wat er op truitjes staat. Ik heb zo al veel mensen gekend die Hugo Boss heten ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 28, 2007 23:13:33 GMT 1
|
|