Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 13, 2003 14:50:38 GMT 1
Gewijzigde datum voor de eerste race van de belgium GPL cup: De eerste race zal plaatsvinden op vrijdag 20 juni !! afspraak om 21 h op vroc in de "SIM.BE"room password srdbe!! start om 21.15 h Ter herinnering ,deze race zal vooral dienen om de divizies in te delen tegen de volgende race maar er worden wel al punten toegekend !! Het is ook mogelijk om een team te vormen van 3 piloten,er komt ook een klassement voor teams!! Voor alle verdere inlichtingen en het reglement vind je Hier www.simracingdrivers.be/cup_gpl.phpwww.simracingdrivers.be/race_event_formulaire.phpBen en Marc
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 18, 2003 18:47:15 GMT 1
Er is intussen ook een Nederlandstalige versie van de reglementen on line. Tot vrijdag misschien .
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jun 18, 2003 20:36:53 GMT 1
Als ik tegen dan GPL aan de praat krijg op XP ben ik er....
Jan. =---
|
|
|
Post by Petrol on Jun 19, 2003 12:23:26 GMT 1
'k heb mij ook maar ingeschreven, 1 race erbij per maand moet wel lukken, en anders zijn er bijna geen Vlamingen, 'k heb dus nog 1 dag om Monza terug onder de knie te krijgen
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 19, 2003 15:11:49 GMT 1
voila , k'sta der ook bij se !! k'ga nu wel ne keer zien of dak monza nog kan é ;-)
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jun 19, 2003 21:25:03 GMT 1
Okido... ik ben er klaar voor. Net een Monza Int Shortje overleeft op VROC dat leek vrij vlot te lopen.
Klein beetje vervorming in het geluid van de andere wagens, maar niet erg... da krijgen we misschien nog wel weg.
Iemand al een idee wat voor auto hij aan de start gaat brengen? -Ik dacht aan Ferrari, kwestie van wat afwisseling te hebben.
Tot morgen! ;D
Jan. =---
|
|
|
Post by Petrol on Jun 19, 2003 22:14:35 GMT 1
allé, dan zullen der toch wel wa VRL-ers zijn ik denk dat ik ook de Ferrari pak, kwestie van geen afwisseling ;D hoe snel gaat gij daarmee op Monza Jan? mijne qualify zou iets onder de 1.30 moeten zijn, racetijd iets erboven, en, als ge ooit de perfecte oplossing vindt voor het geluidsvervormingsprobleem in XP, laat dat dan weten hé!
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jun 19, 2003 22:31:53 GMT 1
hoe snel gaat gij daarmee op Monza Jan? mijne qualify zou iets onder de 1.30 moeten zijn, racetijd iets erboven, Dat gaan we morgen ontdekken... 'k heb vanavond nog met den Eagle aan 't crossen geweest omdat diene klaar stond. 'k Denk trouwens dat problemen vermijden en constante rondetijden draaien veel belangrijker gaat zijn dan absolute snelheid. Die VROC race was trouwens ne 4-3-4 grid... 'k moe er geen tekeningeske bij maken, zeker? 'k Heb het nog niet nader bekeken, maar als 'k vind, zal ik het U laten weten. Jan. =---
|
|
|
Post by Petrol on Jun 20, 2003 10:20:23 GMT 1
Die VROC race was trouwens ne 4-3-4 grid... 'k moe er geen tekeningeske bij maken, zeker? lol, maar als er ongeveer 18 wagens aan de start staan, kunt ge dan wel genoeg plaats openlaten? en gaan er teams gevormd worden?
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jun 20, 2003 17:27:51 GMT 1
<snip> en gaan er teams gevormd worden? Ik wil wel team vormen met U (Scuderia Raemen? ;D)... weette gij hoe dat we dat moeten kenbaar maken? Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2003 17:35:23 GMT 1
In principe pak ik de Honda.
|
|
|
Post by Petrol on Jun 20, 2003 21:33:59 GMT 1
wat een race, behalve de start was er voor mij nogal weinig actie, maar 'k heb wel een goei resultaat bij de qualify hadden Jan en ik dezelfde tijd, 1.29.66 en Marc die ook met Ferrari reed had 1.29.68, ik kon als 10e van de 19 vertrekken, na de start is er vanalles fout gelopen, ik heb nog kunnen zigzaggen tussen de wrakken, Jan naast mij had veel minder geluk, na een paar honderd meter was z'n race al over... de eerste ronden ben ik nog ne geslipte Ferrari voorbijgegaan en heeft ne Lotus mij uitgeremd, nen Eagle probeerde dat ook en belande in de zandbak , van toen af was ik 4e achter Benoit en kon ik Van Gossum op een 10 sec achter mij houden, da zijn dus heel wa puntjes vor J&P Classic ;D ik denk dat Mario en ik de enige VRL-ers zijn die de race hebben kunnen uitrijden, meer geluk in Hautain le Val!
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jun 21, 2003 0:33:16 GMT 1
't Zou interessant zijn van de server replay eens te bekijken om uit te vissen hoe dit -we kunnen het niet eens T1 noemen- incident is onstaan.
Eer het bij mij in beeld kwam was het te laat... ik kon niet uitwijken noch a bloc remmen gezien andere deelnemers. Net de beschadigde Eagle geraakt en rond gegaan. Hek meegenomen en terug de baan op gespind, waar anderen verrast werden door mijn verschijning (zelfs met BW patch). Geramd door twee autos en omgekieperd: einde verhaal voor mij.
Even aanstippen voor de niet ingewijden (en da's bijna iedereen, want een en ander werd "on the fly" beslist tijdens de race in kwestie) : Peter en ik vormen "J&P Classic" in de Belgian GPL Cup en, hoewel ik, nadat we ons we ons met 3/1000sten verschil 9de en 10de gequalificeerd hadden, DNF was na het incident bij de start, moet het toch gezegd worden dat Peter een bangelijk constante race gereden heeft om als 4de en eerste Vlaming te finishen.
We hebben twee rappe en, tegenslag daargelaten, consistente rijders en we gaan ervoor. Het semi-officieel Belgisch Kampioenschap.
Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 21, 2003 7:24:15 GMT 1
Ik ben wel content van mijn race van gisteren. 'k Had er niet zo'n goed oog in omdat ik nogal moe was en het tijdstip later dan gewoonlijk. Bovendien totaal niet getraind in de Honda (ik vond het jammer dat het startveld naast mijn Honda en een eenzame Brabham enkel uit Lotussen, Eagles en Ferrari's bestond). In de trainingen een 17de tijd gereden. Niets speciaals te melden. In de race is het vaak een voordeel achteraan te starten, want zo kun je het wat aankijken als er voor jou iets gebeurt. Ik kom goed weg, de Eagle voor mij totaal niet. Hem voorbij en op naar Curva Grande. Plots zie ik voor mij allerlei dingen gebeuren en vol op de rem. Met veel geluk erdoor geraakt en 9de denk ik na de eerste ronde. Dat duurde niet lang, want al snel kwamen er een paar Eagles of Ferrari's langs. Toch vrij snel m'n ritme gevonden en rond halfweg zag ik eindelijk een Ferrari (Marc Lepage) voor me uitrijden waarop ik geen tijd meer leek te verliezen. Hij lag ook niet zo goed op de weg in sommige secties. Van Curva Grande tot de Lesmo's maak ik veel achterstand goed, daarna loopt hij weer van me weg. Uiteindelijk geraaik ik in na CV in zijn slipstream en probeer hem uit te remmen bij de 1ste Lesmo. Dit gaat wat fout want de Honda glijdt naar buiten en de Ferrari ook. Beiden lichtjes de vangrail geraakt en Marc kan er weer langs. Daarna duurde het weer enkele ronden tot ik het gat dichtreed en in de 19de ronde kom ik opnieuw heel dicht. Beter uit Lesmo 2 gekomen en dus hogere snelheid. Na Ascari zet ik hem ernaast en heb de gunstigere buitenlijn voor de Parabolica. Ik rem op m'n gewone rempunt, hij later en schuift in de zandbak. 9de plaats dus bijna zeker en dan gewoon uitgereden. Ik was wel blij en toch puntjes gesprokkeld, zowel voor het team als voor mezelf. M'n snelste raceronde was een halve seconde sneller als m'n trainingstijd en een zucht trager dan m'n Honda-pr. Vind ik ook steeds leuk als ik in de race sneller ben. En het geeft ook altijd een grote voldoening een race zonder shift-r uit te rijden en nog wel in dezelfde ronde als de winnaar . Proficiat Peter .
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 21, 2003 21:44:58 GMT 1
ik was die race compleet vergeten Maja de volgende race sta ik erbij en ik denk met de brm neenee met eagle eigenlijk iemand goesting van vrl om zo'n teamke van 3 te vormen?
|
|